سفارش تبلیغ
صبا ویژن

12 بهترین گیتار صوتی ممتاز

گیتار الکتریک

 اگر در مورد لحن و ساخت و سازهای گیتار آکوستیک خود سازش ناپذیر هستید ، این دوازده مدل را بررسی کنید که ما بهترین ها را در کلاس در نظر می گیریم  .

نسخه Taylor Builder Edition K14ce با مهاربندی V کلاس

دلایل خوب زیادی برای پخش کردن آکوستیک وجود دارد - به خصوص اگر شما یک موسیقیدان حرفه ای باشید. چه این قابلیت پخش ، intonation ، راحتی ، قابلیت اطمینان و یا تن صدای خوب ، این 12 مدل نشان دهنده بهترین گیتارهای صوتی است که ما در Guitar.com بررسی کرده ایم . آنها ارزان نمی آیند ، اما برای کیفیت مواد ، ساخت و ساز و صدای شما بدست می آید ، این ده ها مورد ضرب و شتم قرار نمی گیرند.

Fender American Acoustasonic Telecaster

در دنیای ایده آل ، وقتی به آن عدد آکوستیک بزرگ برسیم ، یک خواننده ترانه سرا پیش از جنگ D-45 خود می رسد. وقتی گروه وارد می شوند ، زمان انفجار انفرادی سرخ شده کشور؟ مشکلی نیست ، فناوری گیتار با یک Telecaster پرنعمت Blackguard در مرحله منتظر است. البته واقعیت ، معمولاً مستلزم مقادیر قابل توجهی در مورد سناریوی رویایی است که اخیراً بیان کردیم.

اینجاست که Telecaster Acoustasonic وارد می شود. یکی از مهمترین چیزهای هیبرید الکتریکی و صوتی Fender این است که علی رغم قابلیت های حل مسئله ، به نظر نمی رسد که سازش کند. در عوض ، این یک ابزار الهام بخش فوراً دوست داشتنی است که به جای بستن درها باز می شود. این مجموعه طیف گسترده ای از شخصیت های آکوستیک را بر اساس ترکیب های محبوب Tonewood و شکل های بدن ارائه می دهد و این قابلیت را دارد که با ترکیبی از دو صدا در هر موقعیت ، جارو کند. اتفاقات زیادی با این گیتار در جریان است.

نسخه تیلور سازنده K14ce با مهاربندی V کلاس

تیلور سیستم مهاربندی V-Class خود را در سال 2018 اعلام کرد و بلافاصله آرزو داشت تا بازیکنان با تأثیر آن بر پایداری ، طرح ریزی و intonation روبرو شوند. The Builder Edition K14ce یکی از اولین مدل های کلاس V تیلور بود: یک گیتار آکوستیک روشن اما شیرین ، کامل ، عمیق و بسیار با صدای بلند و در زمان بررسی ما بهترین تیلور شش رشته ای را که قبلاً بازی کرده بودیم.

مارتین D-28 لوکس مدرن

اگرچه نسخه Modern Deluxe از همیشه تاریک D-28 سرخوش از ویژگی های مدرن و نوآوری های جدید است ، اما مارتین دقیقاً آنها را از بین نمی برد. در نگاه اول ، این گیتار بسیار شبیه به سایر D-28 های سطح بالا است و ویژگی های خاص آن فقط در معاینه دقیق تر آشکار می شود.

خلاصه اینکه ، این D-28 یک خیال پردرآمد است که هم معاصر و هم بی موقع است. مارتین توانسته است میخ ها را تقویت کند و حتی پاسخ رشته ای به روشی را - به روشی که کاملاً به روز به نظر می رسد - بدون از دست دادن آنچه که ما در مورد امضای صوتی مخوف سنتی این شرکت دوست داریم ، از بین ببرد. بیش از حد روشن نیست ، باس به طور موثری از بین می رود بدون اینکه قدرت را بکشد و ثبات قابل توجه باشد.

Eastman Double Top DT30D سری

اگرچه مدل های سری Double Top Eastman Eastman ممکن است شبیه آکوستیک های تخت فولادی با سطح صاف باشد ، اما اتفاقات متفاوتی در زیر سطح وجود دارد. کمان ویولن و تار DT30D ساخت سه لایه است ، اما مطمئناً تخته سه لا نیست. در عوض ، ما دو لایه بسیار نازک ساندویچ صنوبر سیتکا یک هسته "لانه زنبوری" Nomex داریم. ایده این است که نسبت به وزن و وزن بسیار به مراتب بالاتر از یک لایه صنوبر برسید.

با صدای عاقلانه ، DT30D خبری از رونق و شلوغی نیست که از پشت پرده های سنگین و ریز و درشت استفاده می شود ، باس و لرزاننده کوبه ای. درعوض ، ما چیزی نرم و صاف و متعادل تر می شنویم و به جرات می گوییم تصفیه شده است. در حالی که DT30D ممکن است از دیدگاه "ریتم" کاملاً آشفته نباشد ، ویژگی های تنشی و پویایی آن باعث می شود که از انگشت نورد مناسب تر از بیشتر گیتارهای نوع آن باشد. در اینجاست که DT30D تمرکز ، وضوح و پاسخ لمسی بهینه را نشان می دهد.

Larson Bros Prairie State OM Style 2 VS 1900

اگرچه هرگز نام خانوادگی مانند مارتین یا گیبسون ، لارسون Bros نمی تواند به برخی از افراد مشهور در لیست مشتری خود اشاره کند ، و گیتارهای امروزی بسیار مورد توجه بازیکنان و کلکسیونرها قرار گرفته اند.

ایالت پراری یکی از آنهاست. این وسیله ای واقعاً الهام بخش با تونالیته معتبر پرنعمت ، حجم فوق العاده ، قدرت و واکنش باس است. از نظر گوش ما ، از استحکام و غنی تر ، به خصوص در کمرها و میانی برخوردار است که از سه گانه افزایش یافته پشتیبانی و پر می کند. فرکانسهای بالایی تقریباً در مورد شیرین ترین چیزی است که از آکوستیک کاملاً تازه صنوبر / گلاب شنیده ایم.

Breedlove Frontier Concerto E

Breedlove در ابداع شکل اصلی کنسرتو ، خود را به چالش کشید تا عملکرد تنشی یک خواب ، اما با طراحی راحت تر بدن را بهبود بخشد. در واقعیت ، کنسرت چیزی متقاطع بین جامبو ، وحشت و OM است - در کل ، یک شخصیت بسیار چشمگیر و فردی فرمول dreadnought را ارائه می دهد که لحن و بازی بسیار خوبی را ارائه می دهد.

عملکرد تنال Concerto E با ساخت بی عیب و نقص آن مطابقت دارد. با شروع چند انگشت پایه ، آنچه جالب است انتهای پایین کنسرتو است. از اعماق روده های گیتار ، سر و صدا همه جانبه و خاکی به وجود می آید که هرگز مهم نیست که چقدر سخت فشار می آورد. وسط میانی شکافته ، گرد و پر از بافت است ، در حالی که رجیسترهای بالاتر با یک حلقه شیشه ای واضح و شفاف پخش می کنند که بازی های تصفیه شده و "کمتر از آن" را ترغیب می کند.

Lowden S-35C 12 Fret CO / AD

با وجود پروفیل های کلاسیک گردن Low Lowden ، تنظیم کامل و کیفیت ساخت بی کیفیت ، این آکوستیک کوکبولو / Adirondack صنوبر یکی از گیتارهای راحت تری است که ما روی آن قرار داده ایم. حتی دستگاه های برقی نیز تنش رشته را از طول مقیاس کوتاه آشنا می یابند.

با این حال شروع به پخش آن کنید ، و صدای روشن تر Lowden با صدای بیس عمیق و عمیق برای اندازه بدن را خواهید شنید. پاسخ سریع و وضوح بیشتر باعث می شود قسمت های قطعه قطعه شده از بین بروند ، اما S-35C در هنگام انگشت زدن نیاز به دقت بیشتری دارد. مطمئناً تن پیچیده تر است و هارمونیک های موجود در بدن Cocobolo بسیار شبیه به بهترین گیتار های گلاب قرمز است. در حقیقت ، همچنین به پایداری فوق العاده ای دست می یابد که آنها را با کلاس های V کلاس تایلور درست می کند.

مارتین D-41 Reimagined

این مدل D-41 2018 را می توان به عنوان بیانیه مارتین خواند تا به مردم خرید گیتار - و رقابت - اثبات کند که هیچ کس "سازهای مارتین" را به همان اندازه که قادر است انجام نمی دهد. از بین مواد باکیفیت استفاده شده تا لحن و پاسخ والایی ، این D-41 نمونه ای فوق العاده از طراحی dreadnought است که همچنین یک گزینه مناسب برای بازیکنان از همه سبک ها است.

دشوار است که گیتار واقعاً الهام بخش را کنار بگذاریم. در حالی که فرمان قیمت برانگیز فکر را در بر می گیرد ، لازم به ذکر است که ما در خارج از مارتین ها پرنعمت یا لوتین های متخصص مارتین به سبک مانند لین دودنبوستل یا وین هندرسون با صدای وحشتناک این کیفیت روبرو نشده ایم. و وقتی در نظر بگیرید که چگونه این گزینه ها برچسب قیمت پنج رقمی را سفارش می دهند ، D-41 بسیار منطقی تر به نظر می رسد.

Atkin Guitars The چهل و سه

گیتارهای قدیمی با مصنوعی در دو دهه گذشته در بازار برق متداول شده اند ، اما برعکس برای آکوستیک صدق می کند. آلوستر آتکین ، لوستر آلیستر آتکین ، به جای اینکه خود را با یک کلون پرنعمت پرنعمت گیبسون جیبتون J-45 روبرو کند ، هدفش این بود که "ضبط هاله گیتار که در 70 سال گذشته پخش شده است" را ضبط کند.

نتیجه یک گیتار با صدای بلند و پرنعمت و در عین حال پایدارتر است. اتکین برده زیبایی زیبایی نیست ، زیرا او یک میله خرپای دو طرفه را در خود جای داده و از یک روش دو پیچ برای اتصالات گردن استفاده می کند که شبیه به روش مورد استفاده کلینگز است. و اگرچه این یک خواب وحشی شیب دار است ، باس قدرتمند اما متناسب و به دور از رونق است. این یک مشت لذت بخش است ، اما یک کیفیت چوبی و گرد به جای یک قسمت جلویی برش یا نیش تند و تیز وجود دارد.

Lowden F32

اگر همیشه از زیر و بم صدا آکوستیک O-Lowden خوشتان آمده است ، اما به دنبال ابزاری کم حجم تر هستید ، یک مدل F فقط ممکن است مناسب باشد. Lowden مدل های F را به عنوان جبوت های کوچک توصیف می کند - و F32 در بالای محدوده قرار دارد.

ابعاد بدن پاسخ فرکانسی یکنواخت تری را امکان پذیر می سازد ، بنابراین مهاربندی مسطح تضمین می کند که هیچ باند فرکانسی بطور غیرقانونی غالب یا ضعیف نباشد. از نظر دامنه و تعریف فرکانس ، F32 با آکوستیک های کلاسیک خاصی در مقایسه با مانیتورهای رایانه ای Hi-fi کاملاً مشابه با مانیتورهای رایانه ای با ساب ووفر اضافه شده مقایسه می کند. به نظر می رسد عبارت "مانند چنگ" از "شبیه پیانو" مناسب تر است. F32 از کیفیت مرموز و محیطی برخوردار است ، و صدای آن در هارمونیک هایی که مانند یک Reverb طبیعی تنظیم شده در بدن می ماند ، غرق می شود.

تیلور 614ce

این گیتار انتخابی مورد علاقه بسیاری از متخصصان است و نسخه V-Class 2018 از تیلور 614ce بیشتر ثابت می کند که ابزارهای معدودی در آنجا وجود دارد که با این سطح از عملکرد الکترو آکوستیک مطابقت دارد.

این گیتار هر آنچه را که از تیلور انتظار دارید ، دارد. علاوه بر این یک پالت سونیک بازتر که از سیستم جدید کلاس V مهاربند (V-Class) برخوردار است ، شما از صعودهای تند و تیز می شنوید. تنظیمات باز صدای مفصل و غنی به نظر می رسد ، و تعادل خوبی در کل فرتبورد وجود دارد. همانطور که انتظار دارید ، در کل بازی و شهود بسیار عالی است.

بورژوازی D-Custom Dreadnought

این گیتار براساس یکی از نمادین ترین رؤیاها از همه ساخته شده است: کلارنس وایت در سال 1935 مارتین D-28. بورژوازی بارها و باریک های فراتر از گیتار وایت را تکرار کرده است ، که سابق آن در محافل bluegrass به عنوان یک عنصر اساسی در صدای راکر کشور شناخته می شود.

 

با این حال ، D-Custom برای ضعف قلب نیست. این عمل بسیار زیاد است تا رشته ها با صدای بلند و شفاف به صدا درآیند ، و برای بازی روی گردن به انگشتان محکم نیاز دارید. باهوش تر ، این یک وحشت ماهیچه ای و با صدای بلند است که تجربه آن با فرکانس کامل هیچ یک از باس های گشاد و فریبنده را که از برخی از خواب های ناچیز دور می کند ، ندارد. شما همچنین می توانید یک حمله کاملاً مشخص به یادداشتهای منفرد و ضربات قدرتمند کم پایان از وترهای زبانه دار بزنید.

 

https://sazbazzar.com/product-category/%DA%AF%DB%8C%D8%AA%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D9%84%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%DA%A9/